עמודים - ביטאון הקיבוץ הדתי - אב תשפ"ד

47 אב תשפ״ד הוושמה וק פרויקטים במשק ילדים קבוצת יבנה // נירית אפרתי, מנהלת משק ילדים מי יזם את הפרויקט? ת מ ק יל ים. אילו שכבות גיל לקחו חלק? ל ריקטי גיל ה-מגיל הע יתהי״ . מה היה התהליך החינוכי? מה היו המטרות ואיך יושמו? המטרה הג לה היא להית ס י ה ט עית להתח ר לט ע רים ת. ל ל ה אח ע ים התאמת ל י א י הק ה ל הת תח תי: לגיל הרך א ח מגיע ת אליהם ל ע ט ן הם ה ים להיח ף ל עלי החיים; ילי הגים מגיעים אלי למ ק - ים א מה;ל יתת מ ירים את עלי החיים את ה מחים א- ה עיל ת היא עיקר - ת יא את ע מ ם תהי מי אתם! מרח ל י ה חירה מר ה המרח מא ר טי ל עלי חיים, י ירה ט ע, מ ג עם ע מי אי טראק יה עם החי ת, מרעה אן ע . יל י יתת -ח ר ים מימ ית לקיחת אחרי ת. ל ח ה מ ית ס ר א ח ע ים יח ר יקט אחר - י ת ר רים, יית לח ת יסא ת. גם הקהילה מ מ ת ל י ע ת ה ה לקטיף גי ת הירק א מע י ה רי, א ל עיל ת ל אחר ה הריים. ספרו על אתגר מיוחד שנתקלתם בו לאורך הדרך, ואיך צלחתם אותו האתגר הג ל הא הריח המגע! עם יסתי לת קי היה לי ל אח ימ א את מק מ מרח המ מין ל , א ל לא ח לאח א ה להתעסק חי ת ל ןהמרח ת חלע א רית - י ץ, גי ה, טי ח המק ם לא רק טי ל עלי חיים. מה הייתה עבורכם נקודת השיא? יה מ ת ת ל גי ת ה ר רים תי היל ים. מרג לרא ת את היל ים סים רי ה ה ל ים ל אח ע מאית, לי רך תי ך, למה מע יין אתם. ג ים מרג לראת את התהליך המהיר מרתיעה מ עלי החיים להתח ר ת אליהם. מה התוצר הסופי, ולמה משמש? הת רהס יהאהאה יטיע מי,תח תמסגלתתע ג ג ל להי ת חלק מהתהליך ה ה. האם יש לכם טיפ או שניים למען היזמים הבאים? לא לה סיק לחלם להאמין! למ א ע מי ה ירץ איתך למרחקים להיע ר מ א ל הקהילה גם על מ ת לח ר א תם למקם גםעלמתלה תמהי ע היסין מהמק עית ל ל אח תחמ. סיפור מיוחד מאחורי הפרויקט ״האט ס ל איתי״- ריקט מ תף לה חת ן הקי ץ ל ,איתי אסי ״ל, ר ח עה אקט ר. ן לקראת חר ר מ ה״ל. ח רי מה א איתי היה חייל רך לה יח מקם מתאים. ה עתי להם מהקי ץ חי לה תל מתחם למ קיל ים יאיתיאה חית ת ןלגר ח ה, ך ה ראה יל אי אלי. ח רי ר להקים מק ם אט ס י מ ית י י ה עימה להת סת. הם גייס רעי ן. ס ים עי ן מגיעים לסיר גין על מהלך הלחימה ע ה ה ת ל מ מת להקים את המקם. יתף עלה אח ים אט אט יהי ה ייה מ תל תלגמרי מרח ל מ קיל ים.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=