עמודים - ביטאון הקיבוץ הדתי - כסלו תשפ"ה

16 )1( 804 | עמודים ברית אחים היתה, ב ת יקק ת ה ב ף י תה י ת.הצ פת ת תב תם ה ב יםת ת. ההיה ד ה ,הםה יט בפםהבה י הה. הצ ה יתה הייתה תפה י יפה י םהי ב״. הצי ת הצ איך בפועל מתרגמים תיאוריה מופשטת כזאת לשפה של ילדים? ה י ן, ההיה דק ה, י ה ה ״בקשי: ב , היה ק ים, ב דיין היה ק ה ת ידים בת הק יב תי יההבה ן. קתי ט ים ת ד ת ידים ׳, ב תי ׳ ית׳, ׳ ק קה׳, ׳ הבים - ׳קפה י י דים הי קט ים י בהם ק פ יקטים, ביק תי בי יהם. י י דים פים דית הצי תן, י הצפייה תי הם דהתב טיםה ה, , י הד ת? ה הצ ים ה?׳, תם, ׳ ה ה ן י צההי ית׳, צה פ תב׳קפה , ׳הקפ ית קפה׳. ם ת ה קית. ד הי דים ת הק י הפ י י ה, ה היה הצ קים,ה ק ט תה יפה. י דים ק טים ת, צ ים, דב ים קים ית , . ק יב, י דב ה י , ם י ד ים פ תם. ב ף ה תדיקה ד ה ט ים הצ ת״. לאן הייתם רוצים להגיע? עד איזו רמה הייתם רוצים להיכנס לבתי הספר? ה ים ידב ת ה פה ה י ית, ״ה יפה הי טל: י פתן ביתת הםבי ה ים י ת ים צ י ים ק פיקטים.ב ה בה י ים י יב בין תבתיה פ פ י ים תהת ית.הי יםצ ייםב יהק , י ים י דים, הב ב תם ת פ יתת ׳, הי דים י ביתת, הת ידים ה יה הם. ב ן י, ה ים י ים צ י ים, יהי ה תבת ק פ יקטים ד הית ים בהפ ק ת, פ יהיה פ ת יהם די קב ת ב יה ה.ה ה,ב קבתהתה י ה. םה היםי ת פת ן ה י ב י ,ביתה פ צ ק פ יקט״. מה לגבי בתי הספר העל יסודיים? ם,הב יההי ה ה י ״י בת תהי דקטה, ב ף תפקיד ה י תב הה ה ם ״ פים, י קה ד יהיה יה ייק תה ה ה תי ן.הבה ט פ י צי״. ברמה הקהילתית, האם יש כוונה להכשיר אנשים מתוך הקהילה, שהם יהיו כביכול מגשרים? ים; ב י תפקידים, בדי צה, י ים ה ן ״ יי ת יי . ם ייםהבי ד תבקהית דים תה י, ב . ה ין ה ׳ת בי ת ה ה ה׳. ים ב בבית, בקהי ה, ט ט, י ת תיים ה ת דב ים ת ה פה״. למודל שפיתחתם יש פוטנציאל אדיר, איך זה יכול לחלחל עוד? איך אפשר להרחיב אותו לעוד מעגלים? לקהילה הרחבה? ה פ ה ״ י בתי ת התהי בי י ה בק שי: ה ץ ה.ה תי הצה הה יב ה פטית, ה ץ!י דים ייבים צ ת תה י ם ים ת י יים. ןה ט ה יב תהה ביים ה תי ה ים, ב ה פ ים בית פ פייט, ב ה ים יים פה י ית בתיהפ. ה ק יבים ה יק ת ידים, בתק ה ה יהיה ה ית ב״. ״ב ההיי בית, ב ם ה יקהי תי י תה ד , ב י פ ם־פ יים הם י ים ק פ יקטים. י ים ב י . ם י י , הם י ה ה י קהיה, ת היהקהי ת צם, ב ף צם תקים ב הק פ יקטים, ה י ה ת ה י . צי תף הצ ת הקיט ב ה י הקהי ה, ביי ד בתק פה ה ת ים בפ ב ץ.צי ק ת י ההק בה״. לסיכום, מה האתגר הכי גדול בעינייך, ומה נקודת האור, ההצלחה הכי גדולה שלך? ״הק יהי ד ה בצם הצי הטי תה י טל: הה בקהיה, ת תהי קהיתי ב, הי ים, פדים, ים הפ ט, ת בבקיבץ ב ב. צים ב תהתה י ״. תביי ים פת, הד ה הי ת ת התהיים ה ה ״קדת ה ים יים םתפיה תיצים ים ד יי. ת םהבה ת,י ת הדה הפההי ית ן ים תבים פת ה פיה בתה ה.ב צים תה - ה דבק בהם, הם הפ ים הית ה י תפים ד , ההדב ה י יף ת״. , נשוי לשרה ואב לשלושה, שי מועלם מתגורר בקיבוץ שלוחות. סגן מנהלת בי״ס שקד יסודי בשדה אליהו. , עו״ס קהילתית ועו״ס טל גפן מפונים במועצה האזורית עמק המעיינות. הקימה ומנהלת את מרכז הגישור במועצה.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=