5 כסלו תשפ״ה יעל: ״חוסר שנאה זה לא פתרון; יש אתגרים אמיתיים, יש כאבים אמיתיים ובעיות אמיתיות שעומדות מאחורי הניכור שאנחנו רואים. אם לא נתייחס לבעיות וננסה לפרק אותן - אז בסופו של דבר נישאר בבית משותף שאולי כולם נורא אוהבים אחד את השני - אבל זה בית לא מתפקד״ דת הבת ים קפיץ תי, ין ״הדיב שייקה: יה ם.י הן ין דב ב דת פית, י ה פפים ׳תה י׳, ב ים י י י ת י ת ידיים, י ב ף הה ט ת תקב ת ב ק ם התפי ת בי ם יפ בת ית הי הק בה. הד ה הק ׳הבת ים׳ יהדי׳ דב ן ׳ ביב. צד ד י ם פ ים׳, צד י י ייתת ביב דב ת ׳ י ב יפ ף ידיים. ב י הצדדים הה,בבףה ה י יםהיפת ין ם. ת ביבהי קה י פטם״. מה מוקד הבעיה בעיניך? האם העובדה שבכנסת ההחלטות מתקבלות לפי רוב, או השיח של הרשתות החברתיות? ׳י הה ה׳ ״ קד הב יה ב ייי ה הית שייקה: הי ת ת, ה ה ה פציה הי ידה י ם. ה ט ה תד תהב ית, פת ת ת ד ת ׳הבית ה תף׳ ה ת ית ב י ה י י הציב יתפי ה,י ת הת ת ה ת- י ית י בציב ה ת. בתק ה,יי ם ת ת ה בד. פ יטיק ים ה ת הם. ה ית צן ה ת, הם ב ם הציב יד יהי ייבים ת ת ה י ״. ״י ת הבהה ה ׳ה פ ה ה פטית׳ ב י ׳ה הפה ה פטית׳ - י ה י צם, בה תיקן הית יצ יית צדק ים בית ה פט; י בה פ י ה ב ב הד ק טיה י ין הפ ט. בהי ד ים ה דת דהן ה ת טת ים, ים ים, בהי ד יטי ציה, בהי ד דיב ץ י י ן, ים - ים בהיד קבת צ . ב ף תיב תביתה י הי ה ת, י פ יטיקה, הפ יטיקה ייבת ת י הה ת יצ ק ב ם.תבתהה ה דדת תהפ יטיק ים צב דדת יה ה י ה י -צביתה די י הצדה י,דה־ יטי ציה ד ת ה ת ה ה ׳ב ד׳ י ת הק בה בת. ת בת הה ה ׳פ י ט׳, ידיה תתה ב תית, דדת י הת קת ,׳ ב י ה ׳ב י ה הקצה.ה ת הב י ת יםב ףהק ״. בואו נדבר רגע על המושגים שאתם רוצים להכניס לשיח - מה זה בעצם ׳הבית המשותף׳? ים ציב ים ים, י ה תף ״בבית השייקה: ה די ה. ד תה ד הםתפי ה הב בבית פ תי, ה ין ה הה טת ה ת בי הבית צד ד ה קית. בה ה יתקב בה ה, ד תד תב ית תפת, ם בבית ה תף, ה דת ם, ת קצת- צן- די הה טהתתקב בקים פת הציב . י ב ה פ ת קב ה טתבה ה, ית ים י בציב י ת הי פי ב. קדת הה ה ה ה ק ב יטה הקיי ת ב יבית צים ה י יתידבבית הי ה תף״. מהי אותה ברית? ין, ב ית יהדי ק-ב יתהי ״ב ית הי שייקה: ה ם ִעִם הים. היה םהבית צתבבי הק י צדדים ה ה, ת יקה הדדית. יבת קה פהי ד, ם ם - י יבה ן ב ק י ה קיםביי ב ית ית. ד תי ת, ה יקה בי י טיבה קים ב ית יי ד תפת - ם ם תה פ תה ב ית יי ד. ב ית הי , בייבהת בהת ן י יב ייי דב יה, הב ית הי ת תדה. הבית הציית ציה הית קדת היי הדה ״. ״ב ב יתי תפת- י ה, צד קים ה ן ם ת ת ת ה ם ה ד , ן התיד ה ת, ה םה תף.בת י ת ן קי הב ית ה תפת, יה. הד , בי י הק ת ה די ה, הב ית הייתה ת ב ת ת ב י י ם.הייתהבי יהם , יידי ד 1948 ב־ תפתיי ד צ ה. ב ית ידהת ה תפ ת ב י דה יי דיםבפ ״ , י הייתה ב ב ת יהבי .הב ית ה ב י ה ץ, היה תפת . ה תהק ת דיתי הייתה תית, הי הי ה ת ה תפת ה ת, בין הקיבצים הדתיים הי י פ צין, ב ק ב יהם בבית ה יטה ב ין ד; בין ן בי ד תיצ ק יןצ ים ב י בדים. םפ טה תפת״. ה י הקדם יב ין, ת ם ״ צ י, ם ׳ ם ה בטים׳ הת פפת תד ת הבית ה יבת בית ה תף. ן ן ב- ה דיפייה ה י ביי ציבים ים תה פק תהבה ית - ב ב ה ב ה הי ה ית ציבים, קהית, בטים, הי ה בטיםציים ת ה ת צ ד התד
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=