עמודים - ביטאון הקיבוץ הדתי - כסלו תשפ"ה

6 )1( 804 | עמודים ברית אחים ה ם ה- תה בד תהיבה, תהבי ה תף. י הד הי ידה קיי תהים די ה תד הי הצב הב ת, די ה י.דק ב הין י דדת צבי ת , צ י פת ת תד ת הב ית הצי ית יבת ב ב ה ה ת , צידה פת ים הקים ה תף ת ה ה די ה״. -י ייםה הת ה ה הי יב ין, ה יפה ם ה בטים ״ב י ד פה יי ביי , ק דהתד דםה י; ׳ ׳ב ית יי ד׳. ה ב בייצ׳יק, ׳ב ית ים ב יים תהיםים, דפי צי היב; ב ית ה ה ית ים, הה ית, צ תה יי יםבטק י תה קה ב י. בית קה ת ציה ית הבה יית ן ה יי ים, ה פ ים, ה פ ת ה ת, הפצ ים. ט ב - יקה בת ה ם ת ב ית היי ד - ם ד תי, ב ית ה יהתף ?ב ן? ה היי ד ה ה קת הד ת ב ית טיבה פייה הייד, י ם הבה ה ץ ה תף, ה ב ד ת התדה ה תפת ב ית היי ד הצי ית, הבי ייה י״. איך המיזם יתממש בפועל? מה התוכנית? ״הקיבץ הדתי יעל: הצ הבי דת פ ים ב הת ה הקיבצית ב בק ב, ׳ פ י ב ית הבית ה תף׳. יה ת ב הץ, יהם י טקטים ים, פתים ת בדה בייהם ם ית ה צ ת, ד דב פה ״יהדית״, ית תפת טית, ביבה י ים הת ד פה ים צב ים, יהדים, בים, ים, דתיים י ים, הי ה פהה תפת פ י הי ד דים. ביב ה ת ב יה תהבית יהיה ב תק ה פת ית״. הי ים - ״ ט תה פ יםה ההי ב יבה שייקה: ם תהבית י ף י - יי יים, ה ים בתד ה הםתהיה קקה ה דתה תפת. פ דים; י פה ציב ה ה, ההב ה ב פן יתי ת ה תפ ת, קים ה פה ב ׳ב ית תפת׳ ה ה ב י ית ם ת ה תית ה דיה. בהת ם- ם יבת י ת ת ה תיד ב ה ת״. י ה ת י ציבי ה. י ״ה ת קבצה תהקדיה ת קה צה- צין,יד ם ביב י ים הצי ת הדתית י ב ת). תד ה הפי. הד ם ( י תפק ב י ים ים י ד פי.היי הם ה ה ת דת;ה דב ב פןפ קטי בהת יפת י הקיב צים ת ייבים הן. ה בה י ה ק ק טי ת, בית תפת, בה ב יי י ים,י פהת ה צי ן י ב תה דב טת ידי ביטי י בית, י י ת. ת יה ב צ תה טפיםב ה ט פים בים ת, ים, ׳ ם ם ה י בצ ה, י תייצב צד ה בפ ,יהם י. ב ב׳״. ים בפ , פים ב ת ״ תד הק קטית צי פ תםב ה ץ. י׳בית׳ ייבתת ה. ה י ן תפקים ב׳ דת׳. ב ית, דב ים בטים ב י הי פ ת ביתה , בית צד ב ה ״. הי ייבת ת ה ה ים ה ה מה עם אלה שכבר ויתרו על הברית, שלא מרגישים את עצמם חלק ממנה - מקצוות הימין והשמאל, הערבים והחרדים? ״ב ית ת י יםקדם שייקה: םי צה,םה צ.יפ התי יד ם ם. תיים ם ן ה ת ד י י צה ה ת בייים בדיד תפת. בייי, הבית ציה הת י בין תי קבצת תית ב ב היה הן יי ד תף י הן ה בה ים תפים - הצי ת הדתית בה ב ת הקיב ץ הדתי, הת ה הקיב צית. ה ת ת ם ק, ם ב ה תף, י בהן צן יה ב ה תף ם ידי ת ה תף ב ידיים״. צףצי ת תהה הה ״י בת דב יעל: ב תיה תהי. צד ד, ין ם ת ם ה ת, דב ם צ ; צד י, ק ם י פ די פת צ ן צ י ק ת בט בב בה תהב יתה יקיצ ית ה יק ת ה י בתב ב ה. פי פת תבייתי ה דים צב,י ד ה בי צי פת תדה ד י בפי י ם.קדם פה. ת י םהית ק י ית ק ה,ב תה ם״. ים. ה ת יםבקביב ה ״ ן שייקה: ת ם.׳הבית ׳הבית ה תף׳, ה ביטי ב ת ה התת י קבצת צ י בייהן יב הצי ית׳ - דיין דים ת ה, י י טב י, םתת ב. ה דיי קבצה פת פה. ד תי, םבת ה בה תית פת תהקם הבת ה ה,י ה שייקה: ״תרבות ההכרעה מעודדת את הפוליטיקאים לצבור כוח כדי שיוכלו להכניע ולהכריע - וצבירת הכוח מעודדת שלילה של הצד השני, דה־לגיטימציה לדעתו והכללת כל המחנה כ׳בוגד׳ או ׳פשיסט׳, ללא יכולת הקשבה ומורכבות״

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=