8 )1( 804 | עמודים ברית אחים אילו עוד פרקטיקות וכלים יסייעו לשינוי השיח? ״י ה ן ים ד ק טיתב ם ת תבהם, שייקה: . די הי ה טת יטיבת ם ם ת ת קצ ית צת ים׳- קים יה , ׳ ידת יםי דקבצה ד ה ד ב די ה. ב קת ב י ייה, תים הם י ה ים ב פן תן ייצ ים ץ פ הם ד תה ייה ק. הם ת םה יקב יה םהי ה טת תפת יה פ ת בתייצ הןד ת ה ב. י ט י י בי. י ד הה ת יתקב ק בק צ ים קים ית ה תתפתית ה ים, י ט יקה״. צי הצי ת ב , בייםיד ה ם. ב בה ת״ ים בית ה י , ה ״ה הפתיה הץ הי תה; ק ת קבצת הים ב ת י ק צ ת הקבה בקהי ת ה ת בץ הי הם ים ׳ ידת י ה ת, ים׳, ׳ בים פת ים׳ ים פים. ה טה הי י, י ים ה קהיה הם ת הים. ה ף ת ים בה י ת. י ה ה ת י י הי בים הבים ת ה צ ת ׳ק יציה׳ הפ יציה ׳ פ יציה׳. הם פים הי קיציה בה ייבת יתפי פ ה, י יית ידידי און, או יים ביב ב די ין. ן ק ד הפ שלים ה י י הה ת יהם צים תהדב הה.הם י ים תם צים ה ה בית״. ואיך זה ישפיע בסוף על הכנסת? על שיח ההכרעות? ״׳ ת ץתצ ׳.היי ת קיב צ יקיםב פ , שייקה: צ דה םהטקט ה ה, ידים ם יצ י תיב . ין י ים! ית ם,ה דה ת ם ים תהדה ה י הבה הי ה ב דה ידב ת ה פה ב ה ץ. בה ט י ציפייה תקם ית, ת צה בדב ה ה״. ם הי ת,ב הה בה בים י ה הקים קב צת יבה ״ה ף דין׳ בב י ן, ב תביתה י ,בהב ת׳פי ה׳ ׳ ן ה ד הקיים - ים ים ים ם ציי י ת ה ם היה די ה ט ן,קה ת,ה ן ד ק טיה,ה ן י פית קידם י הה ת. ד, תן ץ הת ן ים בתקם ה תצה קדם תה י הה ת הין ה יי ת בדה ה צת פ טת. יין תי יי בי תה הה ת-ה י ד, יב ן, ץ, פיד-ה יק תתהיה ה תבין דתהי צ יה, יה תה י תצי פת י, יבה״. צי הקי ב בים ת ׳ה ם ים י י הטב׳ בין ״בצפן י ד הקת ים הפ ט ט טים, פת קת בת ת ים. יי בה םפ יטי הד ים הם הבי הפת ן צי הקצת ביםב י די דידים י הי יתם י ים הק בה פת ן קת ב ה ת, ת י צי. ן פ קתבתי פ תיים תיים־ דתיים ( ״ד), תקצב תם פ , ת ת ה פת בה י י ד - ת ידים הם ית בתיהפ- יה תב ת ד פה ית ת. ט י ת ידים ה י הה, יים ה ת בבה ת, ים ב. יהיה י הם ב דתה יפם יפ הם ב ביתהפ ה בצב הי די״. י ים ת ה ן ״ הטי ת , ייי ה י הה הפה - בבתי הפ, ב ית הק ית, ב ים ם יהי בדיה. ה קת. ב ת יד תהיה תי ה ה ה״. יש ציבור שיהיה קשה להכניס אותו לתוך תחושת הברית, ולא רק החרדים. יש ציבור מוסת ומנוכר שלא מעוניין בדיבור ״ י י ת הקצ ת ה ה ד י טיים ב ת, הם שייקה: צב ים תה יה תיםת הט ית הי ב תיפתי ה, ים ים ים ב י הבה קי ק ה קת. ים י ים י הציב הי ים י ה צה יתביד ת י , י ה הדיה. ת ד תה צבי ה ה ת,םה תק יה בהבק ק הקבהה ה ן יב פן יתי, צה ם ם ה טי. ב הציב הי - םיהדת םד ק טיה, ם ת ם יב ית. ה הת. תהתי יה ה י ים ב קים י ), י 2024 יה דן פת בפ הד ׳היםה יי׳( שייקה: ״בתחילת הדרך, בימי הקמת המדינה, הברית הייתה ,1948־ נוכחת ומובנת מאליה. ב מייסדי סעד לא חשו אחרת מחברי ניר עם. הייתה ביניהם שותפות גורל ושותפות ייעוד עצומה. אבא שלי תמיד התגאה בחברּות של כל חברי סעד המייסדים בפלמ״ח, כי זו הייתה אז הוויה משותפת של בוני הארץ, לא משנה כרגע מי הוביל. הברית הייתה ממלכתית, והיא זו שכוננה את הקמת מדינת ישראל״
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=